11 Şubat 2016 Perşembe

Yozgat’tan Bayırbucak’a 6 TIR dolusu yardım

Yardım konvoyu dualarla uğurlandı
AK Parti Yozgat İl Başkanlığı tarafından Bayırbucak Türkmenleri için toplanan 6 TIR dolusu yardım malzemesi, törenle Suriye’ye gönderildi.

Yozgat Belediye Başkanı Kâzım Arslan’ın da katıldığı ve Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen törende, yardım konvoyu dualar edilerek uğurlandı.

AK Parti Yozgat İl Başkanı Harun Lekesiz, Bayırbucak Türkmenlerinin yaşadıkları sıkıntılara dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak için yardım kampanyası düzenlediklerini söyledi. Lekesiz, “Özellikle Suriye’de Rusya’nın da desteğini arkasına alan zalim Esed, orada Türkmen kardeşlerimize yönelik bir zulüm girişimi içerisinde ve orada evini barkını terk etmek sureti ile Türkiye’ye sığınan kardeşlerimiz var. Buna rağmen orada kalıp mücadele veren kardeşlerimiz var. AK Parti olarak teşkilatlarımızla birlikte geçen ay bir yadım kampanyası başlatmıştık” diye konuştu.

Yardım kampanyası kapsamında 6 TIR dolusu yardım malzemesi toplandığını belirten Lekesiz, “Malzemelerin mahiyeti daha çok kuru gıda, un, bakliyat, yağ, şeker, çocuk maması, çocuk bezi ve giysilerden oluşuyor” dedi.

Hiç yorum yok: